2011-10-27

Goood morgon!

Eller morgon och morgon är det kanske inte längre men skit samma :P Sitter i skolan och skriver mitt engelska arbete, en broshyr om Canada :) Kollade runt på lite bilder, är så sjukt sugen på att åka dit nämligen. Hittade det myysigaste hotellet i Whistler (bilden som jag la upp tidigare) och imorse så sa jag till pappa att vi borde åka dit och han bah "Jag ska dit med jobbet i februari" :O OCH JAG FÅR INTE FÖLJA MED!!! D: inte okej!!
Nej men back to buisness nu då, skriver somsagt engelska men måste också öva på mitt slutseminarum men jag fattar typ ingenting om det! :O pallar seriöst inte -.-
Och inte nog med att det är 2 inlämningar imorrn så är det ju TEST IDAG! :D :D är feett nervöös men det ska nog gå bra, får inte bli alltför besviken om jag inte klarar det bara :)
Men nu måste jag återgå till det som är viktigt...
P.s drar veckans blogg när jag kommer hem ikväll, kommentera mera! just nu är det en person som ligger i topp med 10 kommentarer ;)
ÄR DET BARA JAG SOM INTE KAN HA MELLANRUM NÄR JAG SKRIVER?? :O

image description

foto: jag redigering: jag nikon D3100




Kommentarer
» Amanda<3

Vad fin blogg du har!<3

2011-10-27 // 18:39:20
URL: http://mandiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback