2011-10-26

Tjaba!
Sitter i skolan just nu och chillar lite innan psykologin börjar, 11.15 :) Engelska-grejen imorse gick bara bra, kunde allt utom en glosa, så det kändes bra :P En annan sak som är bra är att vi inte har något TEMA idag för att vi ska jobba med seminarium arbetet i grupp så då får vi gå hem lite när vi vill :D Ikväll är det ju fotografering med konståkning (jaja jag vet att jag tjatar ^^) och som det ser ut nu så ska finaste Carro följa med mig hem och mysa hela eftermiddagen :)♥
Idag är det Rosa Bandet dagen både i skolan och i övriga världen (?) Har ritat ett fint litet rosa band på sidan av handen :P Men måste ta bort det innan vi åker till ishallen. Ska fråga Carro också om hon har lust att fixa mitt hår och kanske lite sminkning :)♥

Whistler...♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback