2011-11-24

Nej men hallå!

Ska alldeles strax gå och byta om till träningen, bussen går 17.31 :) Dagen idag har varit en galen blandning. Först sjöng vi för lillebror som idag fyller 8 år :) GRATTIS!!! Sedan satte jag mig och pluggade lite på morgonkviste, klockan var typ 7 (!) och vid halv nio tittade jag på Vampire Diares och chillade lite :) Som ni kanske förstår så började jag sent idag, kl 13. Men pappa skulle också jobba hemma på förmiddagen så vi åkte in tillsammans, stannade på donken, för han skulle äta lunch :P

Kom till skolan halv ett, tog det lite lugnt och sen hade vi idrotts-föreläsning om droger. Han som ledde föreläsningen var missbrukare när han var ung och berättade på ett väldigt bra och intressant sätt om hur vi blir beroende av droger. Han började röka hasch när han bara var 12 år gammal och när han var runt 20-25 så var han en väldigt känd ecstasy-langare. Helt sjukt...

Träffade Emmisen på bussen, vi hade en liten mysig stund :)

♥London♥


Kommentarer
» Frida

Finaste bilden, vad härlig! Vi SKA åka till london någon gång! <3

2011-11-24 // 17:11:42
» emma

Suprise att se dig på bussen :) det var roligt ^^

2011-11-24 // 21:10:59
URL: http://togetherapart.blogg.se/
» emma

Suprise att se dig på bussen :) det var roligt ^^

2011-11-24 // 21:12:37
URL: http://togetherapart.blogg.se/
» sanna

hur månaga läsare har du ? :D <3

2011-11-24 // 21:48:11
URL: http://vackrastesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback