2011-11-02

Nej men hejsan!

Här har det (nästan) ekat tomt i flera dar :O inte okej! Men gjort är gjort och det är ju ändå höstlov ;)

Vad har hänt i helgen då? Tränade i lördags, riktigt nice! Och chillade städade bara resten av dagen :) På söndagen kom moster med hennes familj och bara myste :) I måndags träffade jag underbaraste Frida, vi åkte till täbban tillsammans och käkade lunch och myste♥ Hon har förresten också skaffat en blogg! länkar till den längre ner :)

Igår fortsatte jag denna eviga grovstädning av rummet... det tar aldrig slut! D: och på eftermiddagen åkte jag, hugo och samuel in till stan och mötte upp pappa och så åkte vi till klätterverket

Idag ska jag fortsätta städa och om några timmar ska vi åka in till stan och möta upp mormor i Gallerian för lite lunch och sen blir det Aqvaria :)

--->http://fridagodling.blogg.se/<---



bild från we♥it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback