Fredag 10/6 2011....

okej här kommer fortsättningen på förra inlägget...

Fredag:
Avslutningsdag... Jaaa det hände inte så mycket på morgonen, vi tittade på lite bilder och filmer från året och sen gick vi iväg till idrottshallen där själva avslutningen skulle vara. Det var sjukt mycket folk och det var sjukt varmt, men det gick rätt fort. Småbarnen sjöng tre låtar, stipendieutdelning, några tal och ett till uppträdande och såklart rektorns tal :D Det brukar vara så sjukt tråkigt men inte i år, för i år var det nämligen Johannes som höll i talet, delvis iaf. Han var rektorn på cabarén och förmodligen tyckte Mikael att han gjorde det så bra att han kunde spexa till sommartalet lite, och det var riktigt bra gjort för det var sjukt kul :D

Därefter var det ju dags för roscermonin och sång. Jag blev riktigt nervös men det gick bra, de små var så söta och lite rädda för oss, då kom tårarna vilket inte var bra eftersom det låtar lite sådär när man sjunger men när man ser ut över publiken och ser alla som man älskar så går det lättare. När alla fått sina rosor vara det slutlåten och sen var det slut. Då brast jag ut i tårar igen men en kram eller två så läker det såren rätt bra. Jag fick en ballong också från mamma och pappa (bild kommer) och sen gick vi och fikade, fick en till ros av carro då. Passade på att ge presenterna till Eva♥ Pia ♥ & Anna♥ också, de blev jätteglada. Jag hade på mig mina nya vita converse och så hade jag med mig en svart penna så att de som ville fick skriva på dem :')♥ så himla fint blev det (bild kommer)

När vi kom hem sen så åt vi lunch och fikade och sen åkte vi och badade. Helgen i övrigt har inte varit så himla kul men det har varit varmt och soligt och det gillas. Vi åt middag hos några kompisar på lördagen och tittade på bio på söndagen.

Idag:
Har jag inte gjort mycket, tagit det lugnt, tränat, bytt hos kaninerna, lagat mat, plockat ur diskmaskinen m.m. Imorrn ska jag tvätta fönstrerna och åka till täby och shoppa lite nödvändiga grejor, typ läppglans (tappade bort det andra ><) nya linnen, shorts, mascara, underkläder och en ny bikini. Får se vad som följer med hem sen :)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback