Prepare for a loong text (not)

Nejmen hejsan! :)

Detta är typ sjunde gången idag som jag tar upp ett nytt inlägg men sen rinner tiden iväg och så skriver jag inget =/ men nu jävlar!

Vad har hänt den senaste tiden då?
Jo men jag har hunnit med massor av intressanta saker bl.a

♥ Varit på ett meega luciatåg i Globen
♥ Haft tusen olika prov och inlämningar
♥ Tröttnat rejält på skolan
♥ Byggt ett pepparkakshus som ser ut som kråkboet i Harry Potter
♥ Dekorerat pepparkakshuset som ser ut som kråkboet i Harry Potter
♥ Suttit en hel dag med en design som jag sen blev väldigt missnöjd med
♥ Haft återträff med underbaraste Långhundra från WSJ
♥ Snorat, hostat och nysit en hel del
♥ Saknat vänner och grundskolan
♥ Funderat på att blogga såhääär många gånger
♥ Längtat supermycket till julen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback