2012-01-16





Hej på er!

Nu är det kväll, eller början på kvällen iaf :) Jag har under eftermiddagen suttit med mattebocken framför näsan och även försökt översätta en franska text vilket är helt omöjligt :) blir så glad av sådana uppgifter (not..) Fick också precis reda på att jag nästa måndag måste vara kvar i skolan i 4-5 timmar trots att jag inte har några lektioner, slutar nämligen kvart över elva och måste gå på en engelska-skit-sak bara för att jag började senare, och den börjar inte förrns halv tre! -.-' så sjukt lack jag blir!

Nej! Dags att släppa skolan och berätta vad som hände i helgen :)

Fredag: Min moster tog sin barnmorske-examen och det firades först i Hedvig Eleonora kyrka och sedan med middag på Lebanon Meze Lounge (min ingifta morbror är nämligen Libanes ^^) Den var sjukt kul med massor av god mat, musik och härliga människor :) Och den var också skönt att vi hade fått bokade bord redan halv fem så vi kom hem ganska tidigt, runt nio, och det behövdes eftersom jag skulle upp tidigt på lördagen :P

Lördag: Jaa, tidigt och tidigt blev det kanske inte ;) Jag, mamma och pappa skulle gå på handledarkurs för att jag ska få börja övningsköra :D Trafikskolan ligger i Åkerberga d.v.s det tar ca 15 minuter att åka, så jag tänkte inte att en liten sovmorgon kan  man ju ta... tjo tjena! Kvart i tio var det samlingen och vi kom iväg lagom men tro inte att mamma kommer ihåg att svänga av vid avfarten så det var bara att åka ända till Arninge och sen vända :P Men vi kom i tid iaf :) Sen var det 4 timmar med massor av ny information och jag är sjukt taggad på att mina papper ska komma för då är det bara att ge sig iväääg :D På kvällen kom också några kompisar över på middag, de ska flytta till Malaysia i två år så vi ska åka och hälsa på dem förmodligen över jul :D


Söndag:
Här hände det inte mycket, scoutmöte på eftermiddagen och tacos till middag. Hann även med lite plugg och en inre/yttre-inspektionen av pappas bil ^^

Nu ska jag byta om för att sedan ta en sväng till gymmet med Jenny :) Hörs senare pussgurkor!




Kommentarer
» Molly Bergström, UPPSALA

Fy vad tråkigt :P

2012-01-16 // 19:29:44
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback