there ain't no mountain high enough

as I promised, ett nytt buss-inlägg ^^

vad har jag gjort sen jag sist uppdaterade, dvs sen i fredags, då?? skriver lite dag för dag, lättaste så.

Fredag: träffade som sagt Carro efter skolan och köpte med Subway hem, myste på tåget och skrattade en el del. Tränade mellan 17 och 18, hade fredagsmys på kvällen :P

Lördag: träning mellan 9.30 och 11. Ramlade rejält och stukade handleden och sträckte sidan av ryggmusken :( en det var bra faktiskt för jag har inte ramlat på riktigt på typ ett år, så det var faktiskt bra :P På eftermiddagen/kvällen var det JOTA-JOTI med scouterna, supermysigt :)

Söndag: chill plugg på förmiddagen och sedan födelsedagsfika för lill kusinen Lovis :) tog lite bilder men när jag skulle lägga över dem i datoron försvann dom :( så jag inga därifrån men men. Påväg till Ingarö så åkte vi förbi Arninge och köpte lite nya skor, till kidsen i familjen inklusive mig :D ett par Bearpaw UGG's :D älskar dom! lägger in en bild på dom när jag kommer hem :) Pluggade lite när vi kom hem sen också.
Det var min helg det :P

 

måste klara flygskäret till testen om två veckor!! :O


image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback