Schoooool

Jepp så är det. Skrev inget igår för jag hann helt enkelt inte, kom inte hem till Carro förrän vid 5 och då chillade vi lite och sen gjorde vi middag och sen skjutsade hon mig till scouterna. Där hade vi sjukvård men det var lite kaotiskt för barnen var trötta och en kille ville inte vara med så han försvann lite då och då men tillslut fick jag honom att rita lite och sen ville han vara med på det sista vi gjorde :)

Vi kom hem vid halv nio och då va det bara att sätta igång med engelska arbetet :( vi har redovisning i grupp nu men jag och tre till har inte gjort det än så det blir nog på Fredag, om jag har tur. Snart är det dags för basgrupp och sen psykologi, måste läsa typ 30 sidor :( isch fast det är fett kul ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback