Rubriken sprang ditåt ------>

^^
orkar inte vara seriös just nu :P nej men provet gick jättebra (kändes det som) man fick max skriva en sida om varje fråga och jag lyckades faktiskt fylla 5 papper, brukar inte hända :P sen vet man ju aldrig om det var rätt eller inte men magkänslan säger JA! :D
och gissa vad jag gör just nu?? ^^ RÄTT sitter på bussen på väg hem x) haha det känns som att det är det enda jag skriver om ärligt talat :P måste komma på något roligare, förslag?? tänker ordna dagens blogg varannan dag här så det är bara att kommentera för fullt nu kära vänner :) ju fler kommentarer desto större chans att det blir just DU! :D
ha det bra så länge :)

saknar detta mega mycket...



image description


Kommentarer
» Molly Bergström, UPPSALA

Heej :)

Nu är jag klar :D det gick hur bra som helst!

Kika bilderna jag lagt upp ;) skitäckliga!!!

2011-10-19 // 16:38:57
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback