Math time -.-

Som rubriken säger sitter jag nu på matten och håller på att dö av tristess D: det värsta är att vi har två och en halv timme kvar innan vi får sluta för dagen :( Bläää men som sagt så får jag träffa underbara Carro sen :)<3

En lite rolig grej jag läste i Metro idag påväg till skolan var att Robert Pattisson och Ashley Green från Twilight filmerna kommer till Sverige den 28 oktober!! :D :D pratade en stund med Elin och vi bestämde att vi bara måste gå! Hon, Anna, Lollo, Emma och jag var där förra året när Taylor och Kristen var där och det var såå värt det trots den sjuka mängden människor :D så vi ska verkligen försöka få tag i VIP biljetter :D

Nej nu måste jag fortsätta lyssna på den jobbiga läraren :(

Ps. Jag kommer göra om designen under veckan så det kan se lite konstigt ut :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback