Lördag!

Tja Fan! :) är på bra humör idag, trots att vädret inte är det bästa och jag måste städa rummet *sad-face* men det behövs verkligen ni ska få se hur det ser ut (HEMSKT) tränade idag, och det gick väl sådär om jag ska vara ärlig, har sådan sjuk träningsvärk i mage och framsida lår, så ingenting gick speciellt bra :P jaja ska träna på tisdag med, då ska vi nämligen öva till testen som är den 27 oktober :D :D är så sjukt glad över det :D

Det blev ett kort inlägg men jag måste verkligen börja städa nu :( men jag skriver igen om ett tag och då får ni förhoppningsvis se före och efter bilder med x)





isshowen i våras

image description


Kommentarer
» Elin och Nadin

Startar snart en ny tävling! puss ;)

2011-10-08 // 20:33:06
URL: http://jewelystore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback