2011-10-20

Hinner bara slänga in ett kort inlägg, ska nämligen iväg lite tidigare idag och säga hej till Elin, Anna och Lollo som köar inne i stan till biljetterna för Twilight Fan Event :)

Insåg just att våran debattartikel ska vara klar imorrn och jag har inte skrivit källhanteringen än :P men det får jag göra ikväll ;) åker hem till Carrosen efter skolan men först ska jag kolla på en dräkt på en butik inne i stan, hoppas de har den jag vill ha :) ska träna ikväll också :D

Som ni kanske ser har designen ändrats (har den inte det tryck F5) men jag ska nog göra om det ännu lite till :P

Kör en Dagens...

Dagens humör: Glad :D
Dagens mående: Bara bra :P
Dagens borde: Göra läxor -.-
Dagens frisyr: Utsläppt och nytvättat
Dagens klädsel: Strumpbyxor, linne och en tunika
Dagens planer: Åka in till stan, gå till skolan, kolla dräkt, åka hem till Carro, träna, plugga, SOVA
Dagens vill ha: Mer pengar...
Dagens längtan: Mysiga, stickade höstkoftor
Dagens fundering: ...
Dagens beroende: Tuggummi ^^
Dagens tråkigaste: Plugga
Dagens tidning: METRO!! :D :D
Dagens låt: Jack Sparrow :P





image description





 


Kommentarer
» Frida

Fiiiiiin bild!!!

2011-10-22 // 15:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback