2011-10-18

Tja tja! :)

Dag är det den 18 oktober 2011 och vädret är mulet med dimmma och inte speciellt varmt, svinkallt rent ut sagt :P (haha kanske ska bli nyhetsmänniska =D)

Iaf sitter just nu på franskan och har så
sjuuuukt tråkigt D: vi började halv nio och har gjort ett korsord på några glosor och nu ska vi rätta det själva :P

Det är så sablans kallt i just det här klassrummet! Sitter med jacka och halsduk men fryser gaalet mycket! Men men that's life :)

Har seriös panik över det här med dräkten för den första var för dyr, den andra fanns inte i min storlek och den jag har kollat på nu som finns i min storlek och inte är speciellt dyr MEN det är 3 VECKORS LEVERANSTID!! D: D: det är inte kul längre!!

Så nu måste jag beställa tyg och stenar och sy min egen :S vem vet hur det kommer att gå... Nej men det ska gå bra, har gjort värsta planeringen och skisser och butget och grejer :P


Så såhär kommer det se ut (den rosa utan handskar):



Det beiga tyget som "överdel"


Det orangea till kjolen


Och orangea stenar istället för de vita(om de syns) som på bilden.


Soo what do you think? :)

 

image description

 

 

 

 


Kommentarer
» sanna

hiss ;)

2011-10-25 // 16:54:00
URL: http://vackrastesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback