2011-10-14

Hejsan!
I know, I know updaten har varit dålig SÄMST! men så är det ibland, tyvärr. Igår efter skolan åkte jag hem, träffade emma på bussen och fick en rolig stund :)♥ Vi började planera på en liten spa-middag-film-sova över-födelsedagsmys tillsammans som vi ska ha om två veckor :) Supermysigt♥
En lite rolig grej som hände på väg till och från skolan var att jag träffade Hugos (lillebror) årskurs inte mindre än tre(!) gånger på mindre än 4 timmar. Först vid busshållplatsen hemma i Brottby och sen på tunnelbanan på väg hem och sen på bussen vid Danderyd x) vad är grejen med det liksom?!
Sitter och väntar på att engelskan ska börja, om 5 minuter. Har franska sen och slutar halv två :) ska träffa Carro och käka Subway, åt tidig lunch idag, typ kvart i elva så jag kommer nog vara hungrig igen då :P Sen drar vi hem till henne och myser lite innan träningen 17.10 :) älskar verkligen våra istider i år :D kan lägga upp vårt schema lite senare ;) Ska köpa nya tights också men kan inte riktigt bestämma mig för vilka, kommentera dem ni tycker är finast är ni söta =)

 

 

 

 

 

 

ska kanske beställa en ny jacka också, men vi har fått nya klubbjackor så jag tror att jag ska beställaen sån men har inte bestämt mig där heller :P

image description

 


Kommentarer
» Molly Bergström, UPPSALA

Åh tack :D gud vad roligt att du gillar dom! :D

Fler kommer absolut, du får hemskt gärna ge mig tips på nya designer. Skriv det i min kategori "allmänt om design" hihi. Kraaam

2011-10-15 // 20:07:58
URL: http://mooollys.blogg.se/
» Molly Bergström, UPPSALA

En med vintertema har jag faktiskt på gång! :D ska börja klura lite mer på det :) kanske göra fler alternativ så du kan välja ett med konståkning? :) Ska försöka iallafall ;D men vintertema kommer det bli!

2011-10-16 // 14:48:15
URL: http://mooollys.blogg.se/
» julia

kan du göra en design t mig? :)

2011-10-16 // 20:18:10
URL: http://underbarastejulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback