Gooood moooorning!

Eller det är nog mer förmiddag nu meen för er sköna typer som börjar skolan senare eller kanske är lediga är nog morgon ;)

Skoja inte om det var segt att gå upp imorse, så varmt och skönt under täcket och så kallt och blåsigt ute :( men det var bara att palla sig upp och gå till bussen. Kom till skolan tio över åtta, chillade lite med Linnea och så började vår gästföreläsning kvart i nio.

Jisses vad han babblade. Konstant i en timme och tjugo minuter. Fick typ öronskav av allt snackande. Men det var lite intressant :)

Senare ikväll blir det träning är så sjukt otaggad vilket jag var igår med. Ingenting gick bra och jag orkade bara inte med det. Men det är bara att jobba hårt och släppa alla tunga tankar.

~arkivbild~

 


Kommentarer
» Monika

sv; Jag har vart i skolan och snart ska jag på träning. :) Några planer inför helgen? :D

2011-11-25 // 17:26:23
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/
» Molly Bergström, UPPSALA

yeey :D

Önskar dig en fortsatt bra fredagskväll! :)

2011-11-25 // 19:14:34
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback