Dag 5 - Mina största rädslor

Jag vet inte riktigt om jag har några specifika rädslor men att det ska hända vänner och familj någonting är lite av en rädsla. När jag tränar, is, så är jag rädd för att ramla men det låter ju bara mesigt så det är nog inte heller någon stor rädsla. Att faila i skolan eller att få dåliga betyg har jag lite som en rädsla men också bara en väldigt liten del. Hmm.. det var svårt =/

En rädsla som jag kom på nu som är ganska stor är att blir vuxen. Det låter kanske jättefånigt men så är det. Varje dag försvinner och går inte att återfå. Tanken på att behöva börja jobba, skaffa hus, familj, räkningar, försäkringar, bil. Allt sånt skrämmer livet ur mig. Att framtiden är så osäker. Allt kan hända.


framtiden?



Kommentarer
» Frida

Nej jag är faktiskt nöjd nu! Men jag vill gärna ha kvar en stand-in hos dig tills jag ska byta nästa gång! :D

Alltsååå, jag gör bara animationene i photoscape, seeen lägger jag bara in bilden i bloggen som vanligt,hur gör du? :)



Ååh jag förstår verkligen hur du känner.... Igår skulle jag köpa en jacka/kappa, och asså jag prövade massa kappor, och jag så va alla helt frl för jag såg så himla vuxen ut. Asobehagligt!!!

Men vi klarar dett <3

2011-11-27 // 14:27:52
URL: http://fridagodling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback