Dag 1 - Presentera dig själv

Jag är en tjej på 16, bor i Brottby en bit utanför Stockholm. Har en stor familj, mamma, pappa och tre småbröder. Vi bor alltså i Brottby, i ett stort två-familjs-hus tillsammans med våra kompisar och grannar. Jag har en söt liten kanin, Honey som tyvärr inte får så mycket uppmärksamhet som hon borde. På fritiden åker jag konståkning, går på scouterna (både som ledare och "barn"), fotograferar mycket och spenderar även en del tid i skolan.

Skolan jag går i, gymnasiet, ligger vid globen och heter Kunskapsgymnasiet. När skolan började i augusti gick jag mina första veckor på Globala Gymnasiet men trivdes inte riktigt där såå jag bytte alltså till Kunskapsgymnasiet. Det är en väldigt bra skolan, högt tempo och det finns alltid något att göra. Mina kompisar är många både från grundskolan, gymnasiet och barndomsvänner.

Tror inte att det finns så mycket mer att säga faktiskt. Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg och tycker den är bra :)

Puss och Kram!

mosters och morbrors bröllop för 4 år sedan :)


Kommentarer
» Monika

sv: Okej, samma här! :) Vad gör du? :D

2011-11-23 // 17:17:12
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback