2011-11-10

Okej detta är typ sjunde gången jag sätter mig framför datorn, går in på blogg, öppnar ett nytt inlägg men skriver aldrig klart... MEN NU SÅ!

Igår var det en ganska chillig dag, engelska, psykologi och sen åkte vi till Levande Historia i Gamla Stan :)
Idag hade jag sovmorgon fram till typ halv tolv, då åkte jag till skolan för lite idrottsteori och plugg, har en hemtenta som ska vara klar imorrn och det går sakta men säkert framåt. Nästa vecka har vi också en debatt i psykologin som är lite klurig att förbereda men än så länge går det bra :)
Om en timme bär det av till konståkningen :) har längtat så sjukt mycket efter det, första träningen denna vecka nämligen :D
Jag vet att det har varit riktigt dåligt med nya inlägg här men tyvärr så har vi jättemycket arbete i skolan just nu och då blir det bara plugg hela kvällen och eftermiddagen men nu ska jag verkligen försöka få igång bloggandet igen :)
En ny design är på väg förresten och den där tävlingen med bilden den ger vi upp!
Sofie: jag har gjort en design till dig så om du vill se hur den ser ut är det bara att kommentera :)
Ha det bra sötnosar!

 

 


Kommentarer
» Sofie

Tack! :D självklart vill jag se!

2011-11-10 // 19:54:59
URL: http://sofimagito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback