Välkommen till min nya blogg!

Japp nu tänker jag börja om på nytt och försöka hålla igång hela sommaren :) Vem är jag då?

Namn:
alice
Födelsedag:
29 juni -95
Ögonfärg
Grön-Bruna
Hårfärg:
Mörkbrunt med ljusa slingor
Stjärntecken:
Kräftan
Skostorlek:
38-39
Är dina föräldrar skilda?
Nepp
Skor i dag:
Röda Converse
Det första du tänker på när du vaknar:
Vet inte...
Piercings:
Hål i öronen, om det nu räknas
Tatueringar:
Noo
Namn på barn:
O.o har massor med olika att välja mellan ;)
Vad vill du bli när du blir gammal?
??
Drömjobbet
Fotograf och lärare (kanske)
Favoritmat:
Italienskt och tacos
Sport:
Konståkning & styrketräning, om det räknas
Glass:
Ben 'N' Jerrys!
Godis:
Chooooklad!
Låt:
Olika från dag till dag
Helgdag:
Fredag eller lördaf :)
Årstid:
ALLA!! :D :D
Hemstad:
Brottby, Vallentuna

Senast du...

Skrattade?
Idag :D
Grät?
I måndags
Kollade på film?
Igår i skolan :)
Sjöng en sång?
Idag :)
Drog ett skämt?
Idag x'D

Just nu...

Vad ser man utanför ditt fönster?
En massa träd, och en GIGANTISK gräsmatta :P
Lyssnar du på musik nu?
Nepp, kollar på tv :)
Vad har du på dig?
Randiga anklesocks, svarta tights, en mellanblå kjol, rosa linne och en grön tjocktröja :P
Vad är det på din musmatta?
Har ingen just nu, men på mitt rum är det pappas gamla företagslogga x)

Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol?
Nepp, aldrig provat
Rökt?
Nepp, aldrig provat
Bakat?
Nepp för det är första juni IDAG x) men om man tänker under maj så har jag helt klart gjort det :D
Motionerat?
Samma som ovan :P
Solat?
Aa på skolgården idag :D
Haft sex?
x) haha nej
Pussats med någon?
Nepp
Pratat i telefonen mera än i 60min?
Nepp, har aldrig gjort det :P
Shoppat?
Samma som bakningen :P

Vem..

Kan du lita på?
Vänner, familj, vissa lärare, vår kurator och skolsyster <3
Vet allt om dig?
Tror inte det finns någon som vet precis allt men det skulle väl vara familjen och kompisarna
Längar du efter?
Alla som ligger mig nära om hjärtat :') <33

Aa nu vet ni lite om mig och jag hoppas ni kommer trivas :)


Kommentarer
» Anna

heheh tack =)

2011-06-01 // 18:57:25
URL: http://annacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback