Good morning!

Just nu ligger jag i sängen och mornar mig lite :) bloggar från iPoden alltså :P idag är det återigen strålande sol ute, om ni inte redan insett det x) och jag ska väl sitta i solen och steka ett tag till :) igår på eftermiddagen så satt jag 5 minuter MAX med bara benen rakt mot solen, när jag sedan kom in så var jag helt knallröd på smalbenen :O fast det gick bort sen som tur va :P ska väl ta mot till mig och ringa StudioAva idag också... det blev aldrig igår =/ hoppas verkligen jag kan få en tid idag eller på onsdag för sen är det nästan skolavslutning och då är det ju försent :( men men... Vilka är ni som läser förresten? Igår hade jag 10 läsare liksom och jag har precis börjat :O :) aja lämna en kommentar och du blir länkad! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback