Today

Idag har det regnat HELA dagen, så himla tråkigt, fast ändå lite mysigt ^^ Var iaf i Täby C idag med Anna-panna och Emma-pemma (som jag redan sagt typ tusen gånger) det blev asiatiskt till lunch, sushi till dem och wok till mig =) efteråt gick vi och tittade lite i olika butiker, jag hittade ingenting men Anna köpte en kräm och lite grejs på rea. Emma provade massa kläder men köpte inget :P de håller på att bygga om typ hela centrum så det är väldigt tomt och mycket byggarbetare överallt, men det kommer bli fint när det är klart. Bloggar från iPoden nu ifall det skulle se lite knasigt ut så är det därför ^^

Just nu tittar jag, pappa och de två äldsta bröderna (Hugo & Adam) på en film som heter typ "Tron Legency" och är knäpp. Den handlar om en kille som fick ärva sin pappas företag som gjorde program till datorer, typ som Microsoft. Och på något sett hamnar dem sedan inuti en dator och det blir typ krig, hänger inte riktigt med som ni kanske märker ^^ pappas filmval btw, förmodligen för att han jobbar med sådant vilket gör det lite intressant =P ska försöka lägga ut fler bilder också, det blir liksom lite roligare :)

NOTE TO SELF: kom ihåg att lägga ut bilderna på de senaste inköpen och fina bilder från avslutningen, lunchen & rånäs...

Ni måste kommentera mera kära läsare, har ändå ca 12 unika besökare varje dag men ingen som kommenterar  :( kommentera mera!! Har ni tänkt på att det fortfarande är ljust ute och klockan är ändå kvart över nio :D älska svensk sommar<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback