Dagens "i-lands problem"...

Jag har ett problem.

Till skolavslutningen om en vecka vill jag väldigt gärna fixa förlängning till mina naglar. De delar sig hela tiden och går bara av och jag älskar verkligen långa naglar så förlängning är det bästa. Problemet är inte att jag måste betala själv, för det gör mammi :D utan jag måste ringa dit och boka tid själv. Och det kanske inte är en så stor grej för många, men bara tanken på att ringa gör mig livrädd. Men om jag ska hinna få en tid innan skolavslutningen så är det dags att ringa typ nu! Jag vill verkligen inte!!! :(

Skriver senare....


Kommentarer
» Emma

haha jag läser din blogg jue! :)

2011-06-06 // 14:58:37
URL: http://togetherapart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback