2011-06-17

Gooood morgon! :)

Idag regnar det och blåser sjukt mycket :( meeen det gör inget för Emma, Anna och jag drar till Täby och käkar lunch och myser lite istället :) Men jag har ett problem, i skolan så har vi ett skolbibliotek (döh) och innan vi slutade så glömde jag lämna tillbaka en bok, och det är lite jobbigt för jag måste göra det typ idag... så jag funderar på att gå upp till skolan, lämna den dumma boken, gå till emma eller anna och så går vi tillsammans ner till bussen. Men det betyder också att det blir en omväg, för det är närmre till bussen än till skolan så jag går liksom förbi bussen, upp till skolan och sen halvvägs hem igen :S svårt att förklara...



Jag bor på X:et

Bussen går från O:et

Skolan ligger vid [ ]:en



förstår ni? haha lite fail jag är x)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback