2011-06-16

Gooood morning!

Igår kom det inte upp något riktigt inlägg, utan bara flera små så idag kommer bara ”riktiga”. Vädret idag är inte det bästa, halv mulet och kallt :( men det är iaf bättre än igår när det ösregnade i stort sett hela dagen…

Vad hände igår då? Gjorde typ ingenting på förmiddagen, men så blev jag sjukt sugen på plättar så det blev gårdagen lunch^^ Duschade och plockade lite i rummet och köket. Vid två tiden gick jag upp till skolan för att hämta små brorsorna och ”hälsa på” lärarna och eva och pia. Kommer verkligen sakna alla sjukt mycket :(  när jag gick dit var det uppehåll men när vi skulle gå hem, då regnade och inte lite heller! Vi var helt dyngsura när vi kom hem. Då satte vi på en film och gjorde resten av plättarna :) på kvällen skulle ida ha grillkväll, hon fyllde år. Det var supermysigt att bara sitta och prata i typ 6 timmar :) det var jag, carro, lisa, jenny, emma.a, victoria och så ida såklart =P hon fick jättemycket fina grejer :)

Idag ska jag tvätta, tvätta, tvätta och tvätta lite till D: sååhäääär tråkigt! Är dunderförkyld också så träna kan jag inte heller göra :( men blogga kan man ju alltid göra :P ska nog lägga upp lite bilder också, från avslutningen och niornas lunch och rånäs och andra roliga saker vi gjort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback