2011-06-06

Hej alla :)

Idag är det Sveriges nationaldag, 6/6, och jag har so far haft 6st besökare x) Lite torr vardagshumor... Iaf, idag har jag inte gjort mycket, klippt gräset och solat bara ^^ Ska snart ta en dusch och sen gå till bussen för att möta upp elin och anna :) vi ska åka in till stan, käka middag och sen gå på bio, baksmällan 2 =P

Studio Ava hade ringt mig idag :S Men jag har inte vågat ringa tillbaka, tänk om de hade fått en ledig lucka och den är mycket bättre än hos Täby Medi Klinik, vill ju helst gå till Studio Ava... :( aja får väl ringa på bussen sen



Jag är vacker
Jag är unik
Jag älskar mig
Jag kan allt jag företar mig
Jag är kreativ
Jag är rättvis
Jag är underbar
Jag är omtänksam
Jag är kärleksfull
Jag är ödmjuk
och en helt underbara människa


 


Kommentarer
» Frida

Hihi, nu stalkar jag din blogg lite, Den är superfin btw. Vill träffa dig snarast.

Skulle också säga tt den där dikt texten typ är så DU. Miss you honey

2011-06-06 // 22:06:55
» Molly Bergström, UPPSALA

Jodå jodå :) vad gör du?

2011-06-06 // 23:53:55
URL: http://imollyshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback