2011-07-02

Jisses vad tiden går fort! Det är redan juli och halva sommarlovet har snart gått. Bloggningen har varit lite mycket dålig den senaste veckan men det har varit så fint väder med sol och sjukt mycket värme och då är man ju hellre ute än att sitta inne vid datorn :P

Så vad har egentligen hänt då sen senaste gången jag skrev?
Ehm.. Joo jag fyllde ju år i onsdags :D fick systemisen jag önskade mig, Nikon D3100 :D och så fick jag ett cupcaketräd, spotify premium i 3 månader, lite olika bakgrejor formar och frosting, converse special och massor med pengar :D hade alltså en superbra födelsedag :) 

I torsdags träffade jag Frida och Nora för första gången på typ 4-5 månader :O men nu glömde jag 3 säsonger av vänner hos henne så nu måste vi ses snart igen :D sov över där till igår och kom hem vid tre då hade det kommit ett brev från gymnasieintagnignen och jag kom in på mitt förstahandsval!! :D :D så den 22 augusti kl. 09.00 så börjar jag på Globala gymnasiet :D :D längtar fast det är så sjukt läskigt också ^^ men det kommer nog bli bra :) idag ska jag inte göra något speciellt, åka och handla med pappi kanske :P

Tittar på första delen av Harry Potter och dödrelikerna just nu, måste ju tagga till premiären och 11 dagar! :D längtar!!!! Tittade runt lite på Warner Bros hemsida och hittade en onlineshop som dom har med massor med olika grejer från deras filmer och serier, tex vänner, Harry Potter, sagan om ringen m.m och hittade värsta fina , coola tröjan kolla bara!


Det är verkligen dagens vill ha! :D












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback