2011-12-01

Första december. Ingen snö. 5 grader varm. Vart är världen påväg?!
På riktigt liksom D: Jag vill ha snöö!

Sitter på bussen nu till stan, ska ha idrott på Friskis City, zumba! :) men jag ska bara vara med lite grann, är fortfarande lite förkyld, men jag vill gärna träna ikväll så jag får se hur detta går ;) tänkte lägga in en dagens outfit men stativet sammarbetade inte och tiden drog iväg så det får bli imorrn istället :)

Vill också hälsa er alla en riktigt bra dag, ta hand om varandra, ge något ett extra leende eller en kram! <3

Lots of love!

(här ska set egentligen vara en bild men det är något fel på blogg.se appen så det sket sig)


Kommentarer
» ALICESIGGE - 11 år och modegalen!

sv: jaa visst är den :) <3 den kommer från gina och finns i massor av fina färger!:)

2011-12-01 // 19:24:03
URL: http://alices.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback