vad hände år tvåtusenelva?


Fotade mest med pappas kamera och nästan ingen "seriöst"
Härliga vinterbilder och mycket ljus. Hade ofta med kameran till skolan.


Gjorde min egna lilla "fotostudio" i köket, mycket makro bilder blev det.
Var på miniminuten hos Lollo och tog härliga mys-bilder.


Tog lite härliga bilder med pappa på "supermånen", hade världens bästa isshow
och busade med Emma i både smink och foto :)


En halv kass månad fotomässigt, dessa är i princip de ända bilderna som är okej.
Deltog i Little Miss Cupcake 2011, njöt av solen och var tydligen väldigt förkyld.

MAJ HITTADE INGA BILDER FRÅN MAJ I DATORN, EN RIKTIGT DÅLIG FOTOMÅNAD ALLTSÅ



Härliga Juni. Åkte till Rånäs med alla underbara nior, fick fina naglar till skolavslutningen
och min födelsedag, träffade underbaraste vännerna och blev även ägare till en alldeles egen Nikon D3100!


Åkte på världens bästa läger (tog typ 100000 bilder) och bara njöt av sommaren.
Var även på konståkningsläger och började gymnasiet.
Också månaden min sötaste kanin dog :'(<3


Började träna igen på riktigt efter sommarlovet, träffade Maria Montazami och tog lite fina höstbilder.
Inga superspeciella bilder togs.


Höstmarknad med scouterna, varm höst och en trip till stan med finaste Frida.
Bestämde mig också för att byta skola.


Fullt upp med skolan i både november och december, därav dessa kassa bilder från Aquaria på Djurgården.

_____________________________________________________________________________________________

För att sammanfatta 2011 så skulle jag säga att det har varit ett år med många uppförsbackar men med lika många nedförsbackar :)


Kommentarer
» Molly Bergström, UPPSALA

He-heeeej!!

Önskar dig en härlig tisdag! :D

2012-01-10 // 08:58:41
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback