Sooovmooorgooon! :D

I ♥ sovmornar ^^ Fast det suger att mina äckliga småbröder väckte mig genom att tjoa högt utanför min dörr -.- så drygt! aja nu är jag uppe iaf och det är väl lika bra, måste plugga lite innan jag åker, börjar kl 13 med fystest :S och sen ska min engelska grupp redovisa en grej som tar typ en halvtimme så jag är hemma igen till fyra :P lång dag i skolan? Nepp, and I love it! =D

Som ni kanske har märkt är designen densamma som innan och det beror på att den jag gjort inte ville gå in :( men nu när jag har tid så ska jag fixa det (: Fast jag kan inte göra om det för jag är inne på skol-datorn och där finns inte photoshop så den "personliga" designen kommer ikväll :)
Lägger in en video också bara för att jag längtar tillbaka så sjukt mycket!! :'(♥♥♥
Hörs senare!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback