Sitter i skolan :)

Hej hej :) (var beredda på ett flummigt och långt inlägg)

Just nu sitter jag i skolan och provar blogg.se's nya app :) fast på ipoden :P So far funkar det riktigt bra ^^ iaf sitter som sagt i skolan men har rast just nu :) har snart basgrupp och sen lunch, fast det tråkiga är att jag slutar halv tre :( men det braiga är att jag ska träffa carro efter skola och det är kanelbullensdag :D ska köpa kanelbullar och varm choklad påvägen hem :) mumma!! Senare ikväll har jag scouterna med sötaste minisarna :)<3

Idag är det som sagt tisdag och en av de jobbigaste dagarna i skolan "/ börjar halv nio och slutar halv tre. Okej det låter kanske inte så jobbigt men när man sitter i samma föreläsningssal i tre (!) timmar med en rast på typ 5 minuter D: inte kul! När jag har slutat tror jag att jag ska gå till Globen city och kanske shoppa lite, behöver nya strumpbyxor och en mysig höstkofta :) det är så kallt och ruggigt på mornarna och kvällarna, vilket är lite halv kul.. Jaja that's life.

Lite om bloggen nu då. Har faktiskt saknat bloggen nu under skolstarten och det ska bli kul att börja igen :) Särkilt nu när det finns en app som hjälpmedel :D det bästa är också att iphone 5 lanseras idag och pappa ska beställa en och när han har fått den så ska jag kanske få hans 4:a :D är superglad över det :D

Jaja nu är det snart lunch men jag skriver igen senare :)

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback