It's Friday, Friday... :D

God morgon (?) alla kära bloggläsare :D (kommer vara sjukt generös med komplimangerna idag, bara för att det är fredag =D) Ni känner säkert igen rubriken, från Rebecka Blacks låt, vem har inte hört den liksom :P aja börjar franskan snart, är så sjukt otaggad så det finns inte :( men SEN slutar vi :D :D *happy-face*

Försov mig imorse, vaknade 06.58 och det är FAIL för jag måste ta en buss som går då för att hinna till skolan och för att ha typ en halvtimme i marginal när jag kommer fram. Men det sjuka i historien var inte att jag tog bussen som gick tjugo över sju och kom fram till skolan fem över åtta och jag börjar halv nio :O how did it happen!?
jaja slutar om 20 minuter och är lite ledsen för det ÖSREGNAR och jag har inget paraply :( kommer bli blöööööt :O
Lägger upp två videos också :D
Rebecka Black - Friday (bara för att liksom)
Och den här bara för att vädret ska bli liiite bättre ;)

(inlägget började skrivas 11.30 och blev klart nu, därför kan det vara lite konstigt ^^)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback