Dag 1 - 15 fakta om dig själv + en bild

1. Jag älskar att måla naglarna i massa olika färger och mönster ^^
2. Jag går i gymnasiet, Kunskapsgymnasiet för att vara exakt
3. I somras var jag på World Scout Jamboree i två veckor och saknar det jättemycket :(♥♥
4. Jag har världens finaste kompisar och världens knäppaste släkt :P♥
5. Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva x)
6. Bästa barnprogramet är Rickard Scarrys Äventyrsvärld :D (enligt mig)
7. Jag fotar en del och älskar det.
8. Jag har bloggat till och från under ett år.
9. Mina intressen är konståkning, fotografering och scouterna :)
10. Den här listan börjar bli liiiite jobiig... 
11. Att vara i ishallen är det bästa som finns ♥♥
12. Jag fick min egna systemkamera när jag fyllde år :D ♥
13. Vi har en tomt på 400 kvm, och det är nästan bara gräs! :O
14. Just nu tittar jag på The Simpsons och det är INTE bra...
15. Jag har väldigt lätt att få förtroende och lita på folk♥
Moster bröllop för 4 år sedan


image description

Kommentarer
» nikepike

Hejsan Svejsan! Jag har precis börjat min blogg karriär (haha) Jag är lite N00B kan man säga så det skulle vara jätte kul om du ville ta dig en titt på min blogg och se vad du tycker! Den är väldigt blandad!

TODELOO

2011-10-07 // 17:58:45
URL: http://nikeonabike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback