2011-10-25

Frida om No more today...:
UPPDATERA ALICE!! :D <3333
IP: 195.198.247.15224 Oktober, 21:20

Sötnos! Såklart ska jag göra det!

Förra veckan var liite kaos, dels för att vi hade way to many läxor men också för att jag inte orkade riktigt, sa ju att jag skulle skriva ikapp nu i helgen men jag var ju på hajk (smart att glömma det) så någon catchup blev det inte :P nej men nu ska jag skriva tills tangenterna på datorn lossnar x)

Träffade ju underbaraste Frida förra veckan också, hade en liten fika stund vilket var väldigt trevligt :) love you!<3
Tog lite bilder som snart kommer upp, typ ikväll eller imorrn.

Denna vecka är en s.k helvetes-vecka :( igår hade vi matte prov, idag franska, imorrn engelska, på torsdag har jag utvecklingssamtal och på fredag ska vi ha gjort en engelska uppgift (som jag inte har börjat med än...) och slutseminarium :( MEN SEN ÄR DET HÖÖÖÖSTLOOOV!! :D :D :D :D så jäävla sköönt!

Just nu har jag rast och sitter och tittar på outsiders, ska plugga lite också. En sak jag verkligen har dragit ut på är det här med veckans/dagens blogg, så om en liiten stund så kommer ni alla (?) kunna få delta i den allra första tävlingen här på bloggen :)




Kommentarer
» sanna

kul vecka -.-' så brukar min vecka med se ut :)

2011-10-25 // 16:51:44
URL: http://vackrastesanna.blogg.se/
» sanna

vad gör du dom snygga skyltarna ? :)

2011-10-25 // 21:33:53
URL: http://vackrastesanna.blogg.se/
» Alice

JAG ÄR MEED

2011-10-26 // 12:15:40
URL: http://aliceenilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback