2011-10-19

Ledsen för att inlägget kommer så sent, men jag har pluggat till detta j*vla religionsprov som är om 20 minuter D:
Men nu ska vi inte oja oss för det utan vara glada istället :D Hoppas på att få sluta efter provet, vilket jag nyss fick reda på var väldigt enkelt :D *happyface*, mormor hämtar och jag har fått ett litet pysseluppdrag senare ikväll plus att jag har fått en ny beställning på en design :D känner att det kan bli en riktigt trevlig eftermiddag/kväll :P måste prata med mamma också om dräkten, hoppas hon går med på det bara :)
Nu måste jag strax gå upp till klassrummet, återigen är jag ledsen för det korta inlägget men jag skriver igen lite senare och då har jag förhoppningsvis något vettigare att säga :P
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback