Moorning

Härliga morgon! NOT!

Mulet. Regn. Dimma. Ingen snö :( Tagga för en onsdag då =/

Nej men det är faktiskt skönt för nu har halva veckan gått, vilket betyder att det snart är FREEEEEDAAAG!! :D Idag är det en ganska lång dag i skolan, eller lång och lång slutar 14.50. Fast sen måste jag vänta i en timme på mammi för vi ska åka och klippa oss :D det ska blir najs. Om jag har tur hinner vi gå in på en väldigt gullig liten affär som heter Pralinen, och nej de säljer faktiskt inte godis utan inredningsprylar :) Vi var där för ca. 1 år sedan och då såg jag väärldens gulligaste liten "väska" eller man skulle nog inte kunna kalla det väska utan mer portmonä fast det låter så gammaldags så vi säger att det är en neccesär :P

(efter typ en timme så fortsätter jag skriva detta inlägg)

Haha jaa, så går det ibland :P Nej men har rast just nu och väntar på att psykologin ska börja, sen blir det lunch :D nudelwok :) mumma! Nej men om man ska ta och avsluta detta då x)

typ såhär ska jag klippa mig :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback