hååltimme

Yes yes yes!

Eller aa kul är det ju inte direkt =/ börjar inte förrän 12.35 -.- meeen då får man tid till plugg, lite catch-up på olika tv-serier och såklart bloggen! :) Sitter just nu och spelar lite tetris på fb :D det är feett kul! :P nej men ska faktiskt börja med lite matte eller psykologi, har inte riktigt bestämt mig än. Sen ville pappa att jag skulle åka in till stan och käka lunch med honom men jag vet inte riktigt om jag orkar, får se :)

Igår steg statistiken sjukt mycket :D :D hade över 30 unika besökare, tror faktiskt det är rekord :D♥ Forstätt så och när vi har 40 unika besökare, kommer jag anordna en liten surprice :D så tipsa era kompisar och fortsätt att kika in är varje dag :D

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback