Friendsdag, hattdag och brännbollsmatch :)

Idag har vi haft "friendsdag" i skolan, vi blev indelade i olika grupper med två elever från varje årskurs, 5-9. Vi skulle sedan gå mellan olika stationer och lära känna varandra bättre, vilket är helt onödigt eftersom vi slutar om mindre än en vecka. Aja jag var tillsammans med Carro och Anna från 9:an vilket var bra :)<3 Men vår grupp var inte speciellt bra för de andra bara gick i förväg hela tiden, eller så var det vi som var långsamma x) Men vid tio så gav vi upp, letade reda på Elin och Lollo och så gick vi ner till Pia, vår skolsyster, för anna skulle lämna en orkideé till henne som tack för hjälpen. Den var jättefin! :') Det känns verkligen att det är slut snart... :(

Men iaf, när vi hade lämnat blomman så pallade vi verkligen inte gå tillbaka till våra grupper så vi stannade där nere hela dan i stort sett ^^ supermysigt var det. Jag och Lollo rensade och städade upp i Pias medicinskåp och plåster och grejor, mer än hälften av grejorna var flera år gamla.. isch säger jag bara :P Lunchen idag var lite speciell, vi skulle få korv med bröd, festis och äpple utomhus men eftersom det började ösregna så var det mat i matsalen som vanligt. Vi skulle äta i grupperna men det sket vi i =P istället gick vi till matsalen en timme senare än alla andra, dvs 12, tillsammans med Pia :) Det var bara vi där och typ tre till, Lotta, Rektorn och Adrian :D :D

Där satt vi och flummade i typ en halvtimme innan Pia skulle gå och prata med rektorn så då fick vi hennes nycklar och hade tävling ner igen :) alltså jag älskar verkligen våran lilla grupp :D<33 Väl nere igen så somnade nästan jag, carro och anna i soffan :) supermysigt! men sen var det dags för lärarna att möta det vinnande elevlaget i brännbollsturneringen, så det gick vi upp och tittade på och då var solen framme och det blev jättevarmt! :O snacka om väderomslag :P iaf, eleverna vann och sen fick vi gå hem :)

Jag har haft världens bästa dag idag :D och nu är vi lediga fram till måndag! supernajs :) Lägger ut lite bilder också =)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback