lite kvällstankar

Varför skulle detta hända just dig?! Varför inte någon annan?! Varför just nu?! Det är inte rättvist. Livet borde inte få innehålla så många berg och dalar. Upp-och-ner som en bergochdalbana. Inte okej! När vi var små var livet så simpelt. Särkilt på sommrarna. Vi tog dagen som det kom. Oavsett väder och vind. Men varje morgon började med samma sak :') Det blev till en liten vana och när även detta tog slut försvann en pusselbit ur våra liv. Att se dig gå från ett top noch liv till sjunksandet på botten av östersjön var hemskt.

Vi hade såklart våra bra och dåliga dagar. Dagar då vi gjorde varenda liten grej tillsammans och dagarna vi inte kunde titta på varandra utan att bråka. Men det går inte en dag utan att jag tänker på allt som har hänt. Är det mitt fel? Har jag gjort något som påverkat ditt förmedvetna? Jag skulle göra precis allt och lite till för att saker och ting skulle bli som det var förrut...♥♥♥♥


Kommentarer
» nora

vad har hänt fino? <3

2011-12-19 // 22:45:05
URL: http://norasnora.tumblr.com
» Frida

Finns bästo Alice <3

2011-12-19 // 23:30:53
URL: http://fridagodling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback